top of page
Hoe ga ik om met klachten

In ons traject samen streef ik ernaar om de hoogste kwaliteit van zorg te leveren en je te voorzien van alle benodigde informatie.

Jouw tevredenheid staat voorop. Mocht er desondanks een moment komen waarop je het gevoel hebt dat iets niet helemaal naar wens is, moedig ik je van harte aan om dit met mij te delen.

Ik geef de voorkeur aan een persoonlijk gesprek, hetzij face-to-face, hetzij telefonisch, om eventuele zorgen of ontevredenheid te bespreken. Echter, ik sta open voor elke communicatievorm die jou het meest comfortabel maakt.

Mochten we er samen niet uitkomen, heb je altijd het recht om een klacht in te dienen. Dit kan via mijn beroepsvereniging, de VBAG. Voor meer informatie over hoe je dit kunt doen, kun je de volgende link raadplegen: [link].

Jouw welzijn is mijn prioriteit en ik ben hier om je te ondersteunen doorheen het gehele traject.




 

bottom of page